מסלול ברוקלין נולד כתוצאה משאלות רבות שהגיעו ממשתמשים של האתר בנושא "מה לעשות בברוקלין?" אז קודם כל לשם הבנת קנה המידה – ברוקלין גדולה ממנהטן פי 3, וכ- 0.9% מגודלה של ישראל. האיזור המגניב שלה הוא זה שקרוב יותר למנהטן, וגם זה הולך ומתרחב, כך שלא כל ההמלצות מטה קרובות זו לזו. יש המון מה לעשות בכל התחומים – הופעות של להקות וזמרים/ות מפורסמים, משחקי ספורט, הופעות ריקוד, סיורי אוכל, אופניים, אמנות, שכונה, מוזיאונים (ילדים, מוזיאון ברוקלין), שווקים ועוד. למטה ההמלצות באופן מפורט יותר. תהנו!
נתחיל לפי סדר הדברים שאני תמיד מציעה – לאחר הזמנת כרטיס הטיסה מסוכני הנסיעות שלכם כדאי להזמין את המלון או הדירה. שכונות מומלצות בברוקלין:
להזמנות בוויליאמסבורג לחצו כאן – שכונה אורבנית מדליקה, מאוד קרובה למנהטן (מעבר לנהר), עם סצנה צעירה/משפחתית/ארטסית והמון אפשרויות בילוי.
להזמנות בבושוויק לחצו כאן – שכונה שמאוד מתפתחת בשנים האחרונות עם סצנה צעירה יותר מזו של וויליאמסבורג, ידועה בציורי הגרפיטי ואמנות הרחובת שמציפות את רחובותיה, ברים ומועדונים מדליקים, ולמרות שרחוקה יותר ממנהטן – יש רכבת סאבוויי ישירה שלוקחת כחצי שעה לעיר.
להזמנות באיזור דאמבו ודאונטאון ברוקלין לחצו כאן – שכונת דאמבו, ששמה נולד ממיקומה תחת גשר מנהטן (DUMBO = Down Under the Manhattan Bridge Overpass), ונמצאת גם בקרבת מקום לגשר ברוקלין המפורסם, נמצאת גם היא על המים כמו שכונת וויליאמסבורג, גם שכונה זו נחשבת צעירה, יחד עם זאת יוקרתית יותר מהשתיים הקודמות, ביתו של טייםאאוט מרקט (נמצא בתוך הקניון הקטן אמפייר סטור'ס), ומוסדות ידועים נוספים.
להזמנות בברוקלין הייטס לחצו כאן – שכונה שמוכרת בעיקר כשכונת מגורים, קרובה לדאמבו השוקקת. בדרך כלל ישנים פה כשבני משפחה מתגוררים בסביבה ורוצים לשהות בקרבת מקום.
>>>האיצטדיון הידוע בארקלי'ס סנטר נמצא בברוקלין, ומתקיימים בו משחקי ספורט ידועים והופעות מוזיקה של טובי האמנים לרשימת המשחקים וההופעות וכרטיסים מקוריים עבור הכל
>>>מתחם ההופעות BAM נמצא גם הוא בברוקלין, ופה תוכלו לראות הופעות ריקוד, כמו זו של להקת אלוין איילי ועוד.
>>>אני ממליצה לצאת לסיורים בשכונות ברוקלין השונות, כמו תמיד. כך אפשר ללמוד, לחוות ולהכיר את ההיילייטס המעניינים בכל אחת מהן דרך הידע של המדריכים שמתמחים בכך.
>לסיור מרתק ומגוון בשכונת וויליאמסבורג בעברית לחצו כאן
>לסיור אוכל בברוקלין לחצו כאן
>לסיור אופניים על גשר ברוקלין, גשר מנהטן, דאמבו, פארק גשר ברוקלין ועוד לחצו כאן
>לסדנאות גרפיטי לחצו כאן
>לסיור הידוע בדייקר הייטס בתקופת קריסטמס לחצו כאן
>לסיור אמנות רחוב מדליק בעברית בשכונת בושוויק לחצו כאן
>>>בברוקלין איזור מטורף של בילויים, שבו הכל קרוב ובמרחק הליכה – אוכל, אפילו חוף ים, האקווריום של ניו יורק, לונה פארק והפתעות נוספות. הכל קורה בברייטון ביץ', מקום שאליו הגיעו עולים מרוסיה, ולכן על הטיילת של קוני איילנד, שצמודה לחופי רחצה, אפשר למצוא מסעדות עם אוכל רוסי מעולה לצד מודרניות יותר, וכמה אטרקציות נוספות בסביבה:
>איצטדיון הופעות מכל הסוגים
>הלונה פארק בקוני איילנד
>איצטדיון ההופעות (Coney Island Amphitheater)
>האקווריום של ניו יורק
>>>מוזיאון ברוקלין הידוע מציג תערוכות ענק איכותיות תמיד >>>לחצו כאן לפרטים וכרטיסים
>>>מוזיאון הילדים הגדול בברוקלין מאוד מומלץ ומהנה >>>לחצו כאן לפרטים וכרטיסים
שוק האוכל הידוע Smorgusberg – כמאה דוכנים של מסעדות ושפים מובילים במחירים עממיים על גדות האיסט ריבר עם נוף למנהטן. אפשר להירשם לסיור ווליאמסבורג ולהגיע לשם בסיומו. לחצו כאן לפרטים נוספים
ונסיים בשופינג אופייני לאיזור – שווקי וחנויות יד שניה. יש המון כאלה בכל שכונה, ולחצו כאן לפרטים על השוק הידוע ביותר.
תהנו!