מזג האוויר בניו יורק שונה מאוד מזה שבישראל. ההבדל בין ארבע עונות השנה מורגש מאוד, ונחוצים פרטי לבוש שונים בכל אחת מהן. בנוסף, הטמפרטורות ורמת המשקעים (כלומר גשם, ברד ושלג) בכל אחת מהעונות שונות מאלה של אותה עונה בישראל.

הבדל נוסף הוא שהטמפרטורות בארצות הברית נמדדות בפרנהייט ולא בצלזיוס כמו בישראל. ניתן ללחוץ כאן כדי לראות את הטמפרטורות לפי מעלות צלזיוס. כדאי לשים לב למספר שכתוב ליד "Feels Like". שם נלקחים בחשבון נתונים נוספים, שיכולים להוריד או להעלות את הטמפרטורות במספר מעלות.
למקרה הצורך, הדרך לתרגם את המעלות מפרנהייט לצלזיוס היא להפחית 32 מהמעלות הנתונות בפרנהייט ולחלק את התוצאה ב- 1.8. המספר המתקבל הוא המעלות בצלזיוס.
להלן סיכום כללי של מזג האויר לפי חודשים:
ינואר-פברואר – מאוד קר, הטמפרטורות יורדות ל- 1 מעלה בממוצע, אבל הרוחות הקרות מורידות את הטמפרטורות במספר מעלות נוספות. ינואר הוא החודש הקר ביותר בשנה.
מרץ – עדיין קר בדרך כלל, אבל מדי פעם יכולים להיות גם ימים יפים. הטמפרטורות הממוצעות הן 10 מעלות ביום ו- 2 בלילה. בהרבה שנים יורד שלג במרץ.
אפריל – מתחמם אבל גשום. ה- 21 לאפריל הוא היום הראשון של האביב, ובדרך כלל הימים יפים, אך מדי פעם חלה התקררות. הטמפרטורות הממוצעות הן 16 מעלות ביום ו- 7 בלילה. אפריל הוא חודש גשום יחסית, ולפעמים יורד בו שלג.
מאי – הטמפרטורות הממוצעות הן 22 ביום ו- 12 בלילה, והוא פחות גשום מאפריל.
יוני – הטמפרטורות הממוצעות הן 26 ביום ו- 18 בלילה. ה- 21 ביוני מסמל את תחילת הקיץ, והעליה בטמפרטורות כבר מורגשת, אבל יוני הוא חודש גשום יותר מאשר מאי.
יולי-אוגוסט – מאוד חם ולח, הטמפרטורות הממוצעות ביום הן 28-29, ובלילה 20-21 מעלות. יולי הוא החודש החם והגשום ביותר בשנה.
ספטמבר – יומו ה- 21 מסמל את תחילת הסתיו, וכבר חלה התקררות. הטמפרטורות הממוצעות ביום הן 24 ובלילה 16 מעלות.
אוקטובר – הטמפרטורות הממוצעות הן 18 מעלות ביום ו- 10 בלילה, והוא חודש גשום יחסית.
נובמבר – הטמפרטורות הממוצעות הן 12 מעלות ביום ו- 6 בלילה, והוא פחות גשום מאוקטובר.
דצמבר – הטמפרטורות הממוצעות הן 6 ביום ו- 0 בלילה, אבל יש לזכור שה- 21 בדצמבר הוא היום הרשמי של תחילת החורף, וכבר מתחילות הרוחות הקרות שמורידות את הטמפרטורות במספר מעלות, וכבר יש סיכוי לשלג.
לבוש מומלץ:
בקיץ
חם מאוד ומומלץ להתלבש כמו בקיץ של ישראל. כדאי לבדוק את תחזית מזג האוויר לגבי גשם (בניו יורק יורד גשם גם בקיץ) ולקחת מטרייה אם צריך, אבל אם שוכחים לא נורא – תמיד אפשר לקנות מטרייה ב- $5 בדוכני רחוב. המיזוג מאוד חזק במקומות פנימיים ובתחבורה הציבורית, ולכן תמיד טוב להסתובב עם סריג או ג'קט דק בתיק.
בחורף מאוד קר. מגפיים חמים נגד מים למקרה של גשם או שלג, מעיל חם, צעיף, כובע וכפפות הם חובה, גם אם בארץ אתם נחשבים לכאלה שלא סובלים מקור ואפילו אוהבים חורף. המקומות הפנימיים לפעמים מחוממים יתר על המידה ולפעמים לא מספיק, ולכן מתחת למעיל כדאי ללבוש חולצה דקה ומעליה שכבה נוספת עבה יותר.
באביב ובסתיו מומלץ לבוש השכבות. השינויים בטמפרטורות יכולים להיות גדולים מיום ליום ובין היום ללילה, וכך תמיד תהיו מוכנים לכל טמפרטורה. בעונות אלה יכול לרדת גשם במשך כמה ימים ללא הפסקה, ומומלץ להביא איתכם מגפיים מתאימים לשלוליות.


Generic_468x60